יום שלישי, 31 ביולי 2018

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - בעיניים מטפלים רק אצל המומחים

בעיניים מטפלים רק אצל המומחים 


רבים מאיתנו מקבלים את בריאות העין כמובנת מאליה אך תפיסה זו מתבררת כמוטעית כל זמן שאנשים נתקלים בבעיות שונות שפוגמות ביכולת הראייה התקינה.
במקרים מסוימים מדובר על בעיות קלות שניתן לתקן בזמן קצר אך לא פעם מדובר על בעיות מורכבות יותר שמהוות איום ממשי על הראייה. כל אלה יכולות להיחסך בשני תנאים חשובים. האחד שהן מאובחנות בשלב מוקדם והשני שהן מטופלות בידי מומחה רציני בעל ניסיון עשיר.

לעיניים שלכם רק מספר 1. פרופסור דוד צדוק.


כשמדובר באיבר יקר כל כך ניגשים למומחה שהוא שם דבר: פרופסור דוד צדוק, מנהל מחלקת העיניים בביה"ח שערי צדק, מומחה ליובש העין, למחלות וניתוחי קרנית, קטרקט וניתוחי רפרקציה.
אולי יש הרבה רופאי עיניים אבל מנהל מחלקת עיניים בשערי צדק, פרופסור דוד צדוק יש רק אחד, שעושה את זה במקצועיות כבר 20 שנה. מאות מטופלים כבר נתנו לידיים המנוסות לטפל בהם בשיטות מתקדמות ומדויקות. במרפאתנו נמצאת מערכת תרמה איי, הפועלת באמצעות הבזקי אור מדוייקים ופותרת בקצרה, ביעילות וללא כאב את בעיית העין היבשה. לצד זה כל הטיפולים החדשניים עומדים לרשותנו ולרשותך בכל הקשור לעיניים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - הופכים ראיה גרועה לרגועה

קטרקט. הופכים ראיה גרועה לרגועה.  עם הגיל, אנשים רבים חווים הידרדרות במצב הראייה, דבר המשפיע באופן ניכר על איכות חייהם. ברוב המקרים הטשט...