יום שלישי, 14 באוגוסט 2018

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - בעיניים מטפלים רק אצל המומחים

בעיניים מטפלים רק אצל המומחים 

רבים מאיתנו מקבלים את בריאות העין כמובנת מאליה אך תפיסה זו מתבררת כמוטעית כל זמן שאנשים נתקלים בבעיות שונות שפוגמות ביכולת הראייה התקינה.
במקרים מסוימים מדובר על בעיות קלות שניתן לתקן בזמן קצר אך לא פעם מדובר על בעיות מורכבות יותר שמהוות איום ממשי על הראייה. כל אלה יכולות להיחסך בתנאי שהן מאובחנות בשלב מוקדם.
חלק מהבעיות מתפתחות ללא תסמינים ולפיכך בכל רגע נתון מסתובבים אנשים רבים עם בעיות עיניים בזמן שאינם מודעים כלל לקיומן. ההמלצה היא לגשת למומחה עיניים באופן תדיר ואפילו מדי שנה. במידה ומדובר על אנשים בקבוצות סיכון או סיפור משפחתי כמו סוכרת, יתר לחץ דם ההמלצה היא לגשת למומחה באופן תדיר יותר. כשמדובר באיבר כל כך יקר, ניגשים למומחה שהוא שם דבר: פרופסור דוד צדוק, מנהל מחלקת העיניים בביה"ח שערי צדק. מומחה ליובש העין, למחלות וניתוחי קרנית, קטרקט וניתוחי רפרקציה

פרופסור דוד צדוק. לעיניים שלכם מגיע מספר 1


אולי יש הרבה רופאי עיניים אבל מנהל מחלקת עיניים בשערי צדק, פרופסור דוד צדוק יש רק אחד, שעושה את זה במקצועיות כבר 20 שנה. אין לכם עוד זוג עיניים, לכן חשוב לתת לידיים המנוסות לטפל בהן בשיטות מתקדמות ומדויקות. אם נתקלתם ביובש בעין, בעיה בקרנית או גם אם אתה מרגישים משהו מטריד בעין ואינכם יודעים מהו, זה הרגע לפנות אלינו.

לבלוגים ומאמרים נוספים:
https://www.davidzadok.com/, https://davidzadokprof.blogspot.com/ ,http://www.davidzadok.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - הופכים ראיה גרועה לרגועה

קטרקט. הופכים ראיה גרועה לרגועה.  עם הגיל, אנשים רבים חווים הידרדרות במצב הראייה, דבר המשפיע באופן ניכר על איכות חייהם. ברוב המקרים הטשט...