יום רביעי, 22 באוגוסט 2018

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - עיניים. זה לא סתם איבר. זה אוצר.

עיניים. זה לא סתם איבר. זה אוצר.


קשה לדמיין את חיינו בלי איבר החישה החשוב ביותר בגוף – העין אין פלא שכמחצית מפעולות המוח מוקדשות דווקא לראייה. מפוטון האור הנקלט ברשתית העין, יתבצעו אלפי פעולות עד ליצירת התמונה המושלמת.

אף שהעיניים נראות חשופות, הן מוגנות בהיבטים רבים: ארובות העין שם מונחות העיניים, מגינות עליהן מפני פגיעות מכניות. הגבות מגנות על העין מפני טפטוף זיעה לתוכן, העפעפיים סוגרות על העין בכל חשש לפגיעה, והדמעות שוטפות את פני העין מאות פעמים ביום, מסלקות לכלוך ומזרימות חומרי סיכה הכוללים גם מרכיבים נוגדי זיהומים.

העיניים עושות הכל כדי להגן עלינו, לכן כשמופיעה בעיה בעין, יובש, קרטוקונוס או קטרקט, תפקידנו לתת להן את הטוב ביותר, במילים אחרות, פרופסור דוד צדוק מנהל מחלקת עיניים בביה"ח שערי צדק.

לעיניים יש מספר. פרופסור דוד צדוק מספר 1 בבריאות העין 


במידה ואתם סובלים מעין יבשה או מכל בעיה אחרת בעין, כדאי שתדעו שיש לכם כתובת בטוחה: פרופסור דוד צדוק מנהל מחלקת עיניים בביה"ח שערי צדק:  מומחה בטיפול ביובש העין ומבצע טיפולי קרנית העין, קטרקט וקרטוקונוס במכשירים המתקדמים ביותר ובאופן מקצועי ואמין.
20 שנות נסיון בינלאומי, טיפולים חדשניים ומתקדמים, את כל אלה תקבלו אצל מנהל מחלקת העיניים של שערי צדק, פרופסור דוד צדוק. זיכרו כי החדשנות והנסיון מביאים איתם גם טיפולים מדויקים, קצרים, יעילים וללא כאב. אל תזניחו את העיניים שלכם ותראו מיד את השינוי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - הופכים ראיה גרועה לרגועה

קטרקט. הופכים ראיה גרועה לרגועה.  עם הגיל, אנשים רבים חווים הידרדרות במצב הראייה, דבר המשפיע באופן ניכר על איכות חייהם. ברוב המקרים הטשט...