יום ראשון, 7 באוקטובר 2018

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - רואים את המומחיות בעיניים

רואים את המומחיות בעיניים 


קטרקט הוא מצב של עכירות בעדשת העין הדורש תיקון באמצעות ניתוח. העדשה מאפשרת מעבר קרני אור מבחוץ לתוך העין וכאשר מתפתחת עכירות נוצר קושי במעבר אור והתמונה הופכת מטושטשת ומעורפלת. קטרקט מתפתח לרוב בשתי העיניים אך ייתכן שתורגש הפרעה רק בעין אחת או בשתי העיניים רק בקצב שונה.
תחום ניתוחי הקטרקט עבר שינויים מהפכנים בשנים האחרונות בזכות עדשות פרימיום מיוחדות המתקנות את הראיה ואף עוזרות להיפטר ממשקפיים
אחד מהרופאים המומחים המובילים את השינוי והחדשנות בקטרקט הוא פרופסור דוד צדוק מנהל מחלקת עיניים בביה"ח שערי צדק. מומחיות. מומחיות. מומחיות. זה מה שתקבלו עם כל ביקור אצל פרופסור דוד צדוק.

ניסיון מיומנות ומומחיות רק אצל פרופסור דוד צדוק. 


כדי לראות שוב בחדות ולהימנע מנפילות, חבלות ושלל בעיות, הטיפול היחיד הנחשב כיעיל הוא ניתוח. במהלך הניתוח מסירים את העדשה העכורה ומשתילים במקומה עדשה מלאכותית המחליפה את תפקידה האופטי של העדשה שהוצאה. לאחר הסבר מפרופסור דוד צדוק, כחלק מתכנון הניתוח, מחליטים יחד מהי העדשה העדיפה: עדשה רגילה (מרחק מוקד אחד) המתקן קוצר או רוחק ראיה או עדשה מתקדמת (עדשות טוריות הכוללות צילינדר או עדשות מולטיפוקליות).

תנו לעצמכם את הידיים המיומנות ביותר כפי שעשו מאות מטופלים ותראו תוצאות. פרופסור דוד צדוק מנהל מחלקת עיניים בשערי צדק מחכה לעזור גם לכם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - הופכים ראיה גרועה לרגועה

קטרקט. הופכים ראיה גרועה לרגועה.  עם הגיל, אנשים רבים חווים הידרדרות במצב הראייה, דבר המשפיע באופן ניכר על איכות חייהם. ברוב המקרים הטשט...