יום שלישי, 9 באוקטובר 2018

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - הכל נראה אחרת

פרופסור דוד צדוק והכל נראה אחרת 


אין ספק ששמירה על בריאות העיניים שלנו חייבת להיות בראש מענייננו. חוש הראייה נדמה לנו לעיתים כמובן מאליו, אבל למעשה בלעדיו היינו מסתדרים בקושי רב. אם כך, אין ספק שהאחריות לשמור על בריאות העיניים שלנו מפני נזקים ומחלות היא בידינו. המומחיות והטיפול בהן הם בידי המומחים המובילים בתחומם.  כזה הוא פרופסור דוד צדוק, מנהל מחלקת העיניים בביה"ח שערי צדק, מומחה ליובש העין בעל מוניטין עשיר, למחלות וניתוחי קרנית, קטרקט וניתוחי רפרקציה.
אולי יש הרבה רופאי עיניים אבל מנהל מחלקת עיניים בשערי צדק, פרופסור דוד צדוק יש רק אחד, שעושה את זה במקצועיות כבר 20 שנה. מאות מטופלים כבר נתנו לידיים המנוסות לטפל בהם בשיטות מתקדמות ומדויקות.
אחת הבעיות השכיחות היא עין יבשה וכדאי לדעת שבמרפאתנו נמצאת מערכת תרמה איי, הפועלת באמצעות הבזקי אור מדוייקים ופותרת בקצרה, ביעילות וללא כאב את בעיית העין היבשה. לצד זה כל הטיפולים החדשניים עומדים לרשותנו ולרשותך בכל הקשור לעיניים. 

רואים את המוניטין. רואים את התוצאות


לפעמים העיניים מתחילות לעשות לנו בעיות. חשוב מאד לתפוס אותן בזמן וחשוב עוד יותר לגשת למומחה בעל ניסיון שמכיר את העיניים שלכם יותר טוב מכם. פרופסור דוד צדוק, מנהל מחלקת עיניים בשערי צדק יבריא כל מחלת עין בשיטות מתקדמות ובטיפול אישי וקשוב. חשוב לדעת שפרופסור צדוק מתמחה ביובש העין ובניתוחי קטרקט חדשניים ללא כאב. אל תחכו. עם סדרת טיפולים פשוטה במכשיר תרמה איי המתקדם בהבזקי אור תיהנו החלמה קצרה והבעיה נפתרה. עם ניתוח קטרקט פשוט ויעיל הכל חוזר להיות כרגיל. על ראייה לא מתפשרים, פשוט מתקשרים למנהל מחלקת העיניים של שערי צדק פרופסור דוד צדוק .

לבלוגים ומאמרים נוספים:
https://www.davidzadok.com/, https://davidzadokprof.blogspot.com/ ,http://www.davidzadok.co.il/



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - הופכים ראיה גרועה לרגועה

קטרקט. הופכים ראיה גרועה לרגועה.  עם הגיל, אנשים רבים חווים הידרדרות במצב הראייה, דבר המשפיע באופן ניכר על איכות חייהם. ברוב המקרים הטשט...