יום שני, 15 באוקטובר 2018

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - מקצוען הטיפול בעיניים

פרופסור דוד צדוק - מקצוען הטיפול בעיניים


חלק ניכר מהבעיות האלו עלולות להתפתח ללא כל תסמינים קליניים ולפיכך בכל רגע נתון מסתובבים בישראל אנשים רבים שמתפתחות בהן בעיות עיניים בזמן שאינם מודעים לקיומן כלל. לפיכך ההמלצה היא לגשת לבדיקת עיניים באופן תדיר. במידה ומדובר על אנשים שנמצאים בקבוצות סיכון כמו סיפור משפחתי של מחלות עיניים, סוכרת, יתר לחץ דם או ניתוחי עיניים בעבר, ההמלצה היא לגשת לבדיקות ראייה ועיניים באופן תדיר אף יותר.
כאשר אנחנו נזקקים לטיפול במחלת קרנית, לטיפול בעין יבשה או לניתוח קטרקט, ראוי שנבחר במספר אחת. מנהל מחלקת עיניים בביה"ח שערי צדק, פרופסור דוד צדוק, יעניק לכם 20 שנות ניסיון, ידע ומקצועיות חסרת פשרות. במהלך שנות עבודתו צבר צדוק כלים משמעותיים וידע מקצועי השמור למומחים בלבד. בין אם עין יבשה, קרט וקונוס, מחלת קרנית או קטרקט, אתם חייבים לעיניים שלכם את המומחה מספר 1.

שומרים על העיניים עם טיפת תשומת לב 


לכל אחת מהמחלות גורמי סיכון שונים אבל מה שמשותף לכולן הוא לנהל אורח חיים תקין שמכוון לשמירה על בריאות העין: צריכה של מגוון ירקות ופירות, צריכה מוגבלת של אלכוהול, שמירה על משקל תקין, הימנעות מעישון, הקפדה על הרכה נכונה של עדשות מגע, לקיחת הפסקות בזמן וישיבה ממושכת מול מסך המחשב. מחלות עיניים רבות ניתנות זיהוי מוקדם ניתן ולמניעה ולכן חשוב לשים לב לרמזים וברגע שמזהים, לגשת לפרופסור דוד צדוק, מומחה לבריאות העין ולקבל את הטיפול המתקדם והיעיל ביותר שיחזיר לעיניכם את החיוך והבריאות ולחייכם את הנוחות והאיכות.


לבלוגים ומאמרים נוספים:
https://www.davidzadok.com/, https://davidzadokprof.blogspot.com/ ,http://www.davidzadok.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרופסור דוד צדוק שערי צדק - הופכים ראיה גרועה לרגועה

קטרקט. הופכים ראיה גרועה לרגועה.  עם הגיל, אנשים רבים חווים הידרדרות במצב הראייה, דבר המשפיע באופן ניכר על איכות חייהם. ברוב המקרים הטשט...